شرح وظایف:


  •  مکاتبه با واحدهای تابعه در خصوص تکمیل فرم ارزیابی عملکرد کارکنان و پیگیری موضوع تا حصول نتیجه
  • بررسی فرم های ارزیابی وتطبیق مستندات ارائه شده با امتیازات اخذ شده توسط کارمند
  • بررسی و پاسخگویی به مکاتبات اداری در خصوص ارزیابی عملکرد کارکنان
  • پاسخگویی به سئوالات و ابهامات کارکنان در خصوص ارزیابی عملکرد
  • توجیه ارزیابی کنندگان و تائید کنندگان وارزیابی شوندگان در خصوص نحوه تکمیل فرمهای ارزیابی عملکرد کارکنان
  • انجام سایر امور ارجاعی از طرف مسئولین مربوطه در خصوص ارزشیابی کارکنان حسب مورد
  • تهیه و ارسال مستندات مربوط به سامانه hop
  • تهیه و ارسال گزارش نهایی بعد از اتمام فرایند ارزیابی، مطابق با دستور وزارت متبوع    
  • پیگیری امور مربوط به کارکنان معترض نسبت به نتایج ارزیابی عملکرد (تهیه لیست،بررسی،جمع آوری مستندات، تشکیل کمیته رسیدگی به اعتراضات کارکنان،تنظیم صورتجلسه و اعلام رای نهایی کمیته به کارکنان)
  • بررسی و پیگیری مشکلات موجود در سامانه
  • ارائه نتایج و میانگین امتیازات ارزشیابی جهت ارتقاء رتبه، تخصیص پست و...

کارشناس امور اداری

 حسین فرهود
 061-42428717

 داخلی 213


 

دسترسی سریع
دسترسی سریع
میز خدمات الکترونیک
تنظیمات قالب