شرح وظایف:

 

  • برآورد میزان هزینه ها جهت خرید کالا یا خدمات
  •  برنامه ریزی و هماهنگی تهیه کالا و ملزومات
  • مدیریت بر انجام امور تشریفات
  • نظارت بر امور مربوط به کارپردازی
  • مدیریت خرید، جهت بهره وری و کاهش هدر رفت اعتبارات و موجودی ها در انبار سازمان
  •  بهبود و توسعه سیاست ها و روش های خرید جهت رسیدن به اهداف با کمترین بهای ممکن
  • بررسی اسناد مربوط به خرید و تطبیق با آئین نامه مالی معاملاتی دانشگاه
  •  نظارت بر استعلامات جز و متوسط و تشخیص صلاحیت شرکت کنندگان

 

رئیس اداره تدارکات ستاد مرکزی دانشگاه 

محسن کمری

  061-42428717

 داخلی 276


 

دسترسی سریع
دسترسی سریع
میز خدمات الکترونیک
تنظیمات قالب