شرح وظایف:

 

  • نظارت و کنترل بر مستندات برنامه های عملیاتی و اجرایی در سطح گروه توسعه سازمان و تحول اداری و بارگذاری در سامانه مربوطه
  • تشکیل کمیته های تخصصی با عضویت افراد صاحب نظر
  • پیگیری تشکیل جلسات واگذاری خدمات قابل واگذاری و واحدهای عملیاتی دانشگاه
  • پیگیری بر ارائه مستندات در خصوص ارزیابی عملکرد عمومی دانشگاه
  • پیگیری مستندات مربوط به اعتبارسنجی موسسه ای دانشگاه

 

  کارشناس امور تحول اداری

 مینا یزدی

  061-42428717

 داخلی 250


 

 

 

 

 

دسترسی سریع
دسترسی سریع
میز خدمات الکترونیک
تنظیمات قالب