شرح وظایف:


 

  • راهبری سامانه برنامه ریزی منابع انسانی دانشگاه و آموزش و توانمندسازی رابطان واحدهای زیر مجموعه
  • پایش و نظارت بر حسب ضرورت و ماهیت شرح وظیفه رابطین سامانه برنامه ریزی نیروی انسانی
  • اخذ مجوز بکارگیری نیرو اعم از مشمولان خدمت پزشکان و پیراپزشکان طرح اجباری از وزارت متبوع ،صدور مجوز بگارگیری نیروی طرح اختیاری برای واحدها   
  • مشارکت در تدوین آیین‌نامه ها و دستورالعمل‌ها و مقررات مربوطه در حوزه مدیریت منابع انسانی
  • پایش واحدها و فرآیندهای اداری 
  • برگزاری کمیته ها و کارگروه های برنامه ریزی منابع انسانی
  • کلیه تبدیل وضعیت های استخدامی اعم از پرسنل پیمانی و...
  • پایش واحدهای تابعه و ارائه گزارش در حوزه مدیریت منابع انسانی
  • انجام امور مربوط به نقل و انتقالات پرسنل( پیگیری درخواست، کمیته و صدور ابلاغ)
  • پیگیری و نظارت بر ثبت اطلاعات در سامانه کارمند ایران(درگاه های استخدام و بکارگیری، پاکنا و سایر نیروهای بکارگیری) برنامه ریزی منابع انسانی و اخذ شماره مستخدم برای نیروهای استخدامی و شناسه مستخدم برای نیروهای قراردادی در سامانه کارمند ایران و همچنین  اخذ شماره مستخدم برای تبدیل وضع شدگان با استفاده از قانون ایثارگران در سامانه کارمند ایران  
  • مطالعه، بررسی وتحلیل بخشنامه ها، قوانین و مقررات اداری در حوزه مربوطه
  • انجام امور تمدید قرارداد سالیانه پرسنل غیر رسمی(پیمانی، قراردادی، شرکتی و ...)
  • نظارت بر سامانه HOP و ارائه گزارش در حوزه منابع انسانی
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

کارشناس مسئول برنامه ریزی و توسعه

 علی اصغر ایسوند

  061-42428717

 داخلی 234


 

 

 شرح وظایف:

 

  • انجام امور مربوط به کارگزینی هیأت علمی اعم از صدور احکام تغییر ضریب حقوقی سالیانه، صدور احکام ترفیع پایه، ارتقاء مرتبه، احکام پیمانی، رسمی آزمایشی، رسمی قطعی، صدور احکام قراردادی تبصره 7 ماده 14، احکام تعهد خدمت هیأت علمی، احکام مشمولین ماده یک قانون نحوه تأمین هیأت علمی، احکام ماموریت آموزشی، استعفا، اخراج، مرخصی زایمان و انجام سایر موارد در خصوص کارگزینی هیأت علمی
  • مطالعه، بررسی وتحلیل بخشنامه ها، قوانین و مقررات اداری در حوزه مربوطه
  • پیگیری امور مربوط به ثبت اطلاعات نیروهای شرکتی در سامانه شرکتی
  • رابط آموزش منابع انسانی ( هماهنگی و اطلاع رسانی جهت برگزاری کلاس های آموزشی)
  • انجام مکاتبات اداری در حوزه های کاری مربوطه
  • بررسی پرونده ها و صدور گواهی مدت استحقاق فوق العاده مرخصی مناطق محروم کلیه پرسنل مشمول دانشگاه
  • انجام امور مربوط به تمدید قرارداد های سالیانه پرسنل غیر رسمی
  • انجام امور مربوط به تبدیل وضعیت پرسنل ایثارگر
  • ثبت اطلاعات پرسنل مشمول در سامانه های کارمند ایران و برنامه ریزی
  • انجام امور مربوط به استعلام ایثارگران
  • نگارش و تنظیم صورتجلسه های ماهیانه امور اداری و امور مربوط به واحد برنامه ریزی
  • نگارش و تنظیم نامه های مربوط به پایش عملکرد پرسنل منابع انسانی و تایپ فرم های پایش
  • انجام امور مربوط به فرآیندهای منابع انسانی
  • پاسخگویی به ارباب رجوع ( حضوری و تلفنی)

  کارشناس امور اداری

کارشناس امور اداری( برنامه ریزی نیروی انسانی

- امور هئیت علمی)

 فاطمه اوژن

  061-42428717

 داخلی 234


 

دسترسی سریع
دسترسی سریع
میز خدمات الکترونیک
تنظیمات قالب