شرح وظایف:


 

  • تهیه،تدوین و ابلاغ بخشنامه ها، آئین نامه ها و دستورالعملهای حوزه حقوق و دستمزد و استخدام  به واحدهای تابعه دانشگاه جهت اجرا
  • نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات سیستم حقوق و دستمزد و آئین نامه های مربوطه در ادارات منابع انسانی واحدهای تابعه
  • مطالعه، بررسی، تحلیل و اعلام نظر کارشناسی در خصوص قوانین و مقررات، بخشنامه‌ها و دستورالعمل های اجرایی حوزه حقوق و دستمزد و استخدام
  • راهنمائی، پشتیبانی و پاسخگویی به مشکلات و ابهامات و سوالات کارشناسان شاغل در ادارات منابع انسانی واحدهای تابعه در حوزه حقوق و دستمزد و صدور احکام و حفظ ارتباط با آنها
  • ارزیابی دقیق و مستمر فعالیت کارشناسان شاغل در گروه حقوق و دستمزد و ارائه راهنمایی های لازم به آنها
  • برنامه ریزی و ارائه راهکار جهت اصلاح و بهبود فرآیندهای حوزه حقوق و دستمزد
  • نظارت، کنترل و ارزیابی عملکرد ادارات منابع انسانی واحدهای تابعه در حوزه حقوق و دستمزد و استخدام از طریق بازدیدهای میدانی
  • انجام هماهنگی با کارشناسان وزارت متبوع به منظور رفع ابهامات و شفاف سازی در امور مربوط به حوزه حقوق و دستمزد
  • راهنمائی و پاسخگویی به مراجعین حضوری و تلفنی در امور مربوط به سیستم حقوق و دستمزد و استخدام  و حل مشکلات و ابهامات آنان
  • پیگیری و پاسخ به شکایات و مشکلات مطرح شده در مراجع نظارتی و آراء دیوان عدالت اداری در حوزه حقوق و دستمزدو استخدام  در چارچوب مقررات مربوطه
  • برگزاری آزمون و نظارت اجرای فرآیند آزمون های استخدام
  • ایجاد زمینه رشد و بهسازی منابع انسانی و ارتقا سطح دانش و تخصص و مهارت های آنان

 

 

کارشناس مسئول حقوق و دستمزد

 احمد حسین پور

061-42428717

 داخلی 232

 

 

  

 شرح وظایف:

 

  • صدور احکام کارکنان رسمی و پیمانی اعم از تغییر ضریب حقوقی، انتقال، انتصاب، ارتقاء طبقه شغلی، رتبه، ماموریت، مرخصی، بازنشستگی، استعفاء، خدمت نیمه وقت بانوان، عائله مندی و اولاد کارکنان شاغل در ستاد و دانشکده ها
  • تهیه و تنظیم دستورالعمل ها و بخشنامه های مربوط به حقوق و دستمزد و استخدام و ارسال به واحدهای تابعه دانشگاه
  • انجام مراحل جذب و بکارگیری نیرو
  • انجام مکاتبات هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری و آراء صادره هیأتهای بدوی و تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اداری -کارکنان و نیز صدور احکام مربوطه براساس آراء صادره
  • بررسی سوابق خدمتی کارکنان
  • انجام امور مربوط به ماموریت آموزشی، مرخصی بدون حقوق و نیمه وقت بانوان
  • صدور گواهی اشتغال بکار بمنظور ارایه به سفارتخانه ها برای کارکنان
  • انجام امور مربوط به مکاتبات اداری اعم از پاسخ دهی به مکاتبات داخل و خارج از سازمان و استعلامات مربوط به نیروی انسانی
  • تهیه گزارشات آماری وضعیت نیروی انسانی در واحد های تابعه

 

 

کارشناس مسئول کارگزین

 لادن عراقی اهوازی

  061-42428717

 داخلی 208


 

  

 شرح وظایف:

 

  • صدور احکام قراردادی، اعم از تغییر حقوق و مزایا، ارتقا طبقه و رتبه شغلی،استعفا،عائله مندی اولاد کارکنان در ستاد و دانشکده، صدور حکم بازنشستگی و....
  • انجام امور اداری مربوط به استخدام کادر غیرهیات علمی، تشکیل و تکمیل پرونده استخدامی کارکنان
  • ثبت اطلاعات پرسنلی در نرم افزار کارگزینی 
  • اجرای قوانین و مقررات برحسب دستورات و تهیه دستورالعمل های استخدام در قالب قوانین و مقررات، نظارت بر امور واحدهای  محیطی (در مورد استخدام حقوق و دستمزد ) راهنمایی و مشاوره همکاران در واحدها
  • ثبت تمامی مکاتبات اداری
  • پاسخگویی به ارباب رجوع( حضوری و تلفنی) در خصوص استخدام و حقوق دستمزد
  • تهیه و تنظیم بخشنامه های مربوط به حقوق و دستمزد مطابق قوانین و مقررات  و ارسال به واحدهای تابعه دانشگاه

 کارشناس کارگزین

مینو رضائی

  061-42428717

 داخلی 208


 

دسترسی سریع
دسترسی سریع
میز خدمات الکترونیک
تنظیمات قالب